Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaus- ja toimitusehdot

Hyvä Olo –hoitola ja –parturi-kampaamon lahjakorttikauppa (myöhemmin Hyvä Olo -lahjakorttikauppa) on Turun Osuuskaupan ylläpitämä verkkopalvelu. Käyttämällä Palvelua käyttäjä sitoutuu noudattamaan jäljempänä esitettyjä ehtoja.

Tilaus- ja toimitusehdot

Hyvä Olo -lahjakorttikauppa on Turun Osuuskaupan ylläpitämä verkkopalvelu. Hyvä Olo -lahjakorttikaupasta voit ostaa Hyvä Olo –hoitola ja –parturi-kampaamon lahjakortteja (myöhemmin lahjakortti).

Lahjakorttien toimitustapa ja aika

Hyvä Olo -hoitola toimittaa lahjakortit 2 - 3 arkipäivän kuluessa tilauksesta Postin kuljetettavaksi. Lahjakortti toimitetaan maksajan valinnan mukaan:

  • Nouto Hyvä Olo –hoitola ja –parturi-kampaamoista (Hyvä Olo Wiklund, Turku ja Hyvä Olo Mylly, Kauppakeskus Mylly, Raisio).
  • 1. luokan postilähetyksenä tai kirjattuna kirjeenä joko maksajan osoitteeseen tai suoraan lahjakortin saajalle. 
  • Sähköpostitse joko maksajan osoitteeseen tai lahjakortin saajan osoitteeseen

Lahjakortin toimituskulut lisätään tilauksen loppusummaan automaattisesti. Toimituskulut näkyvät ostajalle myös ennen maksuun siirtymistä, 1. luokan kirjeen toimituskulut ovat 2,50 € ja kirjatun kirjeen toimituskulut 6,80 €.

Posti toimittaa kirjatuista kirjeistä saapumisilmoituksen. Kirjatut kirjeet luovutetaan vastaanottajalle tai hänen valtuuttamalleen henkilölle postin toimipaikassa saapumisilmoitukseen tehtävää kuittausta vastaan. Kirjattua kirjettä säilytetään postitoimipaikassa saapumisviikon jälkeiset kolme (3) kalenteriviikkoa, jonka jälkeen noutamaton lähetys palautetaan Lahjakorttikaupalle.

Mikäli lahjakorttitilaus ei ole saapunut 10 vuorokauden kuluessa tilauksesta, pyydetään asiasta ilmoittamaan Hyvä Olo -lahjakorttikaupan asiakaspalveluun sähköpostitse hyvaolo.turku@sokos.fi tai soittamalla, puh. 010 764 3360 (palveluajat ma-pe 9-20 ja la 9-17, puhelu maksaa 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min).

Maksutavat

Lahjakorttiostot maksetaan sähköisesti verkkopankissa tilauksen yhteydessä. Käytössä ovat S-Pankin, Nordean, Osuuspankin, Sammon, Aktian, Handelsbanken, Tapiolan ja Ålandsbankenin verkkopankit. Ostokset voi maksaa luotettavasti myös Visalla, Visa Electronilla tai Master Cardilla.

Hinnat

Lahjakortin hinta on Hyvä Olo -lahjakorttikaupan tuotetietojen yhteydessä tilaushetkellä näkyvä hinta, lisättynä toimituskuluilla.

Tilauksen sitovuus

Sitova tilaus syntyy kun Hyvä Olo -lahjakorttikauppa on lähettänyt maksajalle tilausvahvistuksen sähköpostitse. Hyvä Olo -lahjakorttikauppa pidättää oikeuden olla hyväksymättä tilausta.

Palautusoikeus

Tilaajalla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa lahjakorttiosto 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautettavan lahjakortin tulee olla käyttämätön.

Mikäli asiakas haluaa palauttaa lahjakortin, on hänen aina ensin otettava yhteyttä Hyvä Olo -lahjakorttikaupan asiakaspalveluun oheisella lomakkeella tai soittamalla, puh. 010 764 3360 (palveluajat ma-pe 9-20 ja la 9-17, puhelu maksaa 0,0835 €/puhelu + 0,1209 €/min), jotta voidaan sopia palautusjärjestelyistä. 

Palautusta varten tulee asiakkaan ilmoittaa Hyvä Olo lahjakorttikaupalle nimensä, sähköposti-osoitteensa, puhelinnumeronsa ja tilauksen numeron.

Voimassaoloaika

Lahjakortit ovat voimassa yhden (1) vuoden ostopäivästä lähtien. Lahjakortteja ei vaihdeta rahaksi, vaan ne on käytettävä kerrallaan kokonaisuudessaan.
S-ryhmän asiakasomistajille myönnettävä Bonus Lahjakorttien osto ei oikeuta Bonukseen. Bonuksen saa lahjakorttia maksuvälineenä käyttävä asiakas, edellyttäen että hän on S-ryhmän asiakasomistaja.

Ylivoimainen este

Hyvä Olo -lahjakorttikauppa ei vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä eikä viivästyneen toimituksen aiheuttamista välittömistä tai välillisistä haitoista tai menetyksistä.

Muutokset tilaus- ja toimitusehtoihin

Hyvä Olo -lahjakorttikauppa pidättää oikeuden muuttaa tilaus- ja toimitusehtojaan. Maksajan tulee ennen tilaustaan tutustuttua kulloinkin voimassa oleviin tilaus- ja toimitusehtoihin.